maandag 24 oktober 2011

Wol op Woensdag: ik doe mee!

ByMiekK lanceert een geweldig idee: haakles voor beginners! Haken roept bij mij eerder onaangename herinneringen op aan de haaklessen op de lagere school. Ik was er absoluut niet goed in, en kreeg dan ook elke haakles onder mijn voeten van onze directrice, die die lessen aan ons kwam geven. Vreselijk vond ik dat!

Nu heb ik op allerlei blogs al heel wat leuke haakprojectjes zien passeren, dus ik wil het graag opnieuw leren. Ik zal dan ook mijn best doen om trouw elk haaklesje mee te volgen. En natuurlijk zal ik hier telkens verslag uitbrengen!

4 opmerkingen:

  1. Merci voor het complimentje he! Ik zie hier dat jij ook al prachtstukken hebt gefabriceerd! :-)
    En haken, dat kan ik alleen maar aanmoedigen! Ik ben echt blij dat ik het enkele maanden geleerd heb, zo leuk om te doen :-) Veel succes ermee he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wens je/jullie veel plezier!
    Ik kan helaas ook niet haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katja, ook meedoen hé! Dan kunnen we samen vorderingen maken, en zuchten als het eens niet lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof dat je ook nog talen hebt gestudeerd! :) Omdat ik Franstalig ben heb ik wat minder moeite met die franse vakken, maar het blijft wel heel moeilijk. Engels lijkt me ook niet gemakkelijk! Gelukkig dat ik er niet voor gekozen heb ;)

    Ik ben die haaklessen ook aan het volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen