maandag 29 april 2013

Rust

En toen sprak de gynaecoloog de woorden die ik helemaal niet had verwacht. Waar ik bij Lilith uiteindelijk werd ingeleid, omdat dat kind blijkbaar iets te graag in mijn buik vertoefde, heeft onze tweede spruit nu al, op 33 weken zwangerschap, iets te veel zin om de wereld te komen verkennen. En hoe hard ik er ook naar uitkijk om dat spruitje in mijn armen te houden en plat te knuffelen, dit is echt wel te vroeg. En dus ben ik sinds donderdagavond, volkomen onverwacht, lui op doktersvoorschrift.

Gelukkig gebruikte ze nog niet het woord "platte" voor de "rust". Ik mag nog rondlopen en vanalles doen, zolang het maar "licht" en "niet lastig" is, en er voldoende echte rust bij in acht neem. Dus heb ik mezelf voorzien van voldoende leesvoer...


... kijkvoer ...


... en naaivoer ...


... om zo de potentiële verveling de baas te blijven.

En nu maar hopen dat dit qua omkoperij voldoende is om ons kleintje ertoe te bewegen nog minimum twee weken lekker binnen te blijven.

14 opmerkingen:

  1. Oh... ik duim voor nog een paar weekjes erbij! Vervelen zul je je wel niet, zo te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze duimpjes staan omhoog! Je hebt je bezigheden wel, zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim mee dat je kleintje nog een paar weekjes blijft zitten. En gelijk heb je dat je iets zoekt (en vindt) tegen de verveling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even volhouden he ! Ik duim ook mee ! Veel lees-, kijk- en naaiplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. succes met het rusten maar je weet waarvoor je het doet he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik hoop ook dat hij of zij nog even blijft zitten hoor! Maar ik be wel jaloers op jouw rust... Ik moet nog 3 weken werken, en elke dag is er ene te veel jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rust maar goed en ik duim voor een paar extra weekjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier duimpjes omhoog!! Veel kijk-, lees- & naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb dit twee keer moeten doen, twee keer plat liggen vanaf 32 weken. En onze twee kindjes zijn allebei een dag of tien voor de uitgerekende datum gekomen. Het kan dus perfect. Ik zag de eerste keer de volledige dvd-box met alle seizoenen van 'Friends' en de tweede keer ontdekte ik een massa blogs :-) Succes en probeer er ook een beetje van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe maar lekker rustig, en geniet van de rust! En tussen het rusten door kan je nog lekker een hele baby-uitzet naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je al dat voer op je gemakje verwerkt, hoop ik dat het lukt! Ik duim mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rust goed, geniet van het lees-, kijk- en naaivoer. Ook ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen