vrijdag 16 december 2016

Cute softness

Of moet dat soft cuteness zijn? Het is er alleszins het weer voor: lekker warme sweaters.


Veel moet ik daar over zeggen, eigenlijk. Ik combineerde het Bethioua-patroon met een héérlijk zachte sweaterstof van bij Stof op Zolder, en zorgde er zo voor dan ons madam zich kan hullen in zachte schattigheid - of schattige zachtheid, dus :-)

Voor de boordjes gebruikte ik de binnenkant van de stof, gewoon, omdat ik die zo heerlijk vind.



En ondertussen ben ik een beetje jaloers, op die zachtheid...


Stof: Funny Rabbit sweat - Stof op Zolder
Patroon: Bethioua Kids - Elle Puls

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2016
In (gekocht en gekregen): 31
Uit (verwerkt en verkocht): 35




12 opmerkingen:

  1. voel ik er eentje aankomen voor jezelf? :) Lilith lijkt er in elk geval van te genieten van al die zachtigheid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gho, in die print zie ik mezelf toch niet direct rondlopen :-) En ook de andere prints zijn iets te kinderlijk naar mijn zin.

      Verwijderen
  2. Heerlijk moet dat zijn, om die fluffyness aan je polsen te voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schoon, kinderlijk maar best al wel iets voor groter meisjes zo met die smalle broek daaronder. Hippe outfit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi!!!

    Heerlijke stofjes he!! Ik kocht er ook 2 (andere) en maakte al iets voor mijn zoontje (deed hetzelfde met de boordjes!) en ik kan blijven voelen... en de baby die op komst is gaat ook een zachtje vestje krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaw deze is mooi!! Die konijntjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super zacht, en schattig, us beide titels kunnen perfect ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om de boorden binnenstebuiten te doen. Extra fluffyness.

    BeantwoordenVerwijderen