maandag 16 januari 2017

Glittermitch

Mitch mag dan wel een patroon voor jongens zijn, ook onze grote meid komt er heel goed mee weg. Ik combineerde het patroon met een grijze sweater met roze glitterananassen (gekocht bij Stof op Zolder maar blijkbaar uitverkocht), en kon haar zo in geen tijd blij maken met een nieuwe stoere sweater.


Nu ze in de fase zit waarin ze het liefst een jeans en een comfortabele trui uit de kast haalt, is dit echt het soort project waar ik haar enthousiast voor krijg (waarom ik dan gisteren de schaar zette in een héél zomers stofje om er een kleedje voor haar van te maken? tja...)




 Patroon: Mitch Sweater, La Maison Victor sept/okt 2016 
❦ Stof: Pineapple glitter pink sweat, gekocht bij Stof op Zolder

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2017
In (gekocht en gekregen): 0
Uit (verwerkt en verkocht): 3

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Goed om te weten dat het patroon ook geschikt is voor meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Dat patroon moet ik duidelijk ook eens bovenhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stijl broek - sweater staat Lilith super mooi! Maar af en toe een kleedje, dat moet blijven hé! Meisjes willen toch vanalles?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Het staat haar super!
    Ik wil het patroon ook eens gebruiken voor mijn dochter. Heb jij aanpassingen moeten doen om er een meisjesversie van te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, gewoon het patroon zoals het is - ik liet wel het driehoekje weg, maar dat deed ik ook al bij de versie voor Ernest.

      Verwijderen
  5. Gek toch, hoe die stijl zo snel kan switchen! Het lijkt nog maar gisteren dat hier enkel roze rokjes aan de eisen voldeden :) Enneuh, goed bezig met dat stashbusten in 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh zeg dat is een trui waar Mila ook voor zou gaan. makkelijk, stoer maar toch roze glitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje zomer in de winter is wel leuk :D Ik vind het heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! <3 voor die stoere meisjeslook, zou hier zeker ook in de smaak vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalige Mitch deze, Ernest zijn truitjes staan hem ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! Patroon helaas niet kunnen bemachtigen...maar de stofjes liggen hier int geel en blauw nog te wachten..Ze staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen