maandag 5 maart 2012

En nog een award!

Jaja, ik viel de voorbije weken geregeld in de prijzen. Dat ik de Liebster Blog Award kreeg, kon u hier al lezen. Van Rakketak en Juffertje Uil kreeg ik ook nog de Versatile Blogger Award. Dankjulliewel!


En award  voor veelzijdige bloggers dus. Een grote eer, want eerlijk, zo veelzijdig vind ik mezelf als blogger niet. Maar dat er mensen zijn die mijn blogje graag lezen en me zelfs voor een award nomineren, is altijd leuk natuurlijk!

Er zijn aan deze award een paar regels verbonden:

1.Add the award to your blog. (check!)
2.Thank the blogger(s) who gave it to you. (check!)
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules. (check!)
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.
 
 Zeven dingen over mezelf dus. Ik vind dat niet gemakkelijk! Hier vertelde ik al eens 10 dingen over mezelf, en toen moest ik daar al lang over nadenken. Maar ik zal mijn best doen!

1. Ik heb een spinnenfobie. Maar dus echt een fobie. Een jaar of drie geleden zat er een van monsterlijk formaat in de hemel die wij tijdens de zomer als anti-muggenmiddel over ons bed hangen. Die hemel hebben we sindsdien nooit meer gebruikt, en ik heb meneer Piepow die dag onze slaapkamer volledig ondersteboven laten halen, gewapend met de stofzuiger. Eerder durfde ik er niet meer binnen. Aja, stel je voor dat die spin zijn beste vriendje daar ook nog ergens rondwareerde.
 
2. Het is erg - héél erg - gesteld met mijn conditie. Ik heb vorige week een WII gekocht in een poging om daar wat aan te doen. Drie dagen oefenen verder heb ik ongelooflijke spierpijn. Tja. Zegt genoeg zeker?
 
3. Ik kom via allerlei leuke blogs geregeld eens terecht op Pinterest. Ziet er zalig uit, maar ik vertik het om een profiel voor mezelf te maken. Het zou niet gezond meer zijn, zoveel tijd die ik daaraan zou spenderen. Niet, dus. Al denk ik wel dat het heel gemakkelijk is.
 
4. Mijn favoriete parfum is 212 van Carolina Herrera. Ik heb er nog andere staan, maar deze blijft. 
 
 
5. Vroeger droeg ik zelden een rok. Ik vond er gewoon geen die ik mooi genoeg vond en die me dan nog pasten ook. Nu ik er zelf kan maken, draag ik er veel meer. Ik ben dus steeds op zoek naar nieuwe rokpatroontjes, en ga met dat doel op Van Katoen de A-lijnrokworkshop volgen. Ik kijk er al naar uit!

6. Ik heb te weinig orde - veel te weinig. Als leerkracht moet je je schoolwerk wel enigszins in toom houden, maar over de rest spreken we beter niet. Denk daarbij dat ik nog steeds geen stoffenkast heb - allé ja, ze staat hier wel, nog in de dozen, maar ze geraakt niet opgebouwd, en het resultaat laat zich raden.
 
7. Ik hou van de klank van een cello. Ooit nam ik het voornemen dat ik dat instrument wil leren bespelen, maar ik betwijfel of dat ervan zal komen. Een jaar of acht geleden begon ik aan volwassenenonderwijs muziek, ik volgde 2 jaar notenleer en leerde saxofoon spelen (verkeerde keuze, believe me...). Waarom ik toen niet voor cello koos, weet ik zelf niet, eigenlijk.
 
Et voilà, plots heb ik dan toch zeven dingen.
 
En nu moet ik eigenlijk nog 15 andere bloggers nomineren, maar ik zal het meer rebelse kantje van mezelf even de bovenhand laten halen, en doe dat dus niet. Ik denk dat iedereen deze award ondertussen wel al eens gekregen heeft, en wil je hem toch, neem hem dan maar!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk iets over jou te lezen hoor, ik ken je vooral als het jongere zusje van, waarmee ik ook wel eens speelde als kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen