zaterdag 9 juni 2012

Kikkerpost (2) !

Ondertussen heb ik alle verwachte kikkerpost gekregen. Ik deel graag mijn tweede brief met jullie!

Van Pillepallepoentje kreeg ik een heel mooi, klein boekje...


... met daarin de volgende boekentips:

"Walvisbaai" van Jojo Moyes



en "De Tovenaar op het Witte Paard" van Shanna Swendson.


Twee boeken waar ik nog nooit van heb gehoord, en waarnaar ik dus wel nieuwsgiering ben. Weer twee titels erbij op het "te lezen"- lijstje.

Ik heb er ook een nieuw huisdier bij: een leuke gehaakte kikker.


Dankjewel voor deze tips, Veerle!

2 opmerkingen:

  1. Leuk boekje heb je ontvangen. En de kikker helemaal in stijl. Ook nog niet van deze boeken gehoord maar dat is net zo leuk aan KIKKER LEEST, we komen tot ontdekkingen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je ze nog niet kent. Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen