zaterdag 27 september 2014

Uitdeeltijd

Nooit gedacht dat mijn boekjes zoveel aandacht zouden krijgen. De twee Engelstalige  vonden geen nieuw plekje, en verhuizen dus binnenkort naar de kringloopwinkel.

Voor de twee andere liet ik random.org zijn werk. Ik nummerde jullie reacties, en dat leverde deze resultaten op.

Voor het Japanse boekje:

De tweede reactie kwam van Khadetjes, dus Sarah, binnenkort mag jij mijn Japannertje adopteren.

Voor Maak het zelf met je naaimachine:

De eerste reactie voor dit boekje kwam van Elke Jansen.

Binnenkort misschien nog meer, want het is hier nog bijlange niet afgelopen met dat opruimen.

3 opmerkingen:

  1. Wooeeeehoe! Ik ga dat Japannertje met open armen ontvangen. Lol, toevallig, ik had me gisteren nog zitten afvragen hoe je dat ging oplossen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ben ik nu veel te laat als ik die andere Engelse boekjes nog vraag :)... ik dacht dat ik geen kans zou maken! Alle begrip als dit niet meer lukt hoor. Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een fijn nieuws! Welkom nieuwe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen