maandag 29 december 2014

Little gentleman

December was me hier de maand wel. Maar goed. Ernestje is ondertussen al een tijdje weer thuis, en helemaal op en top de oude. Oef.
De examens en de bijhorende stress zijn ook al vervaagd tot een verre herinnering. Ook oef.
Stilletjesaan valt alles hier weer op zijn pootjes, en halen we opgelucht adem.

De energie, die kwam jammer genoeg niet zo snel terug. Ik zou voor Lilith een kleedje naaien tegen kerstavond, maar dat kwam er niet van. Gelukkig bleek ze toch vast van plan om het zuurstokroze geval dat de goedheilig man haar bracht aan te trekken, dus van verdriet om het niet-gemaakte kleedje was geen sprake.

Voor Ernest wilde ik toch wel iets speciaals. Ik haalde op het nippertje nog een effen t-shirt in de Hema, zette mijn nieuwe Cameo aan het werk, en haalde zo heel snel heel tof resultaat.


En zo werden onze gasten onthaald door een Roze Prinses en een Little Gentleman.



26 opmerkingen:

  1. Van een gentleman gesproken, hij staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die little gentleman van jou, is niet meer zo little hoor ;) Maar een heuse jonge..eu man zou overdreven zijn, niet waar? Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig :), ideaal voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalige feestoutfit! Wat is hij groot geworden :) knap ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat leuk!

    Hier precies hetzelfde verhaal met een kerstjurk en een roze prinsessengeval en het kerstdiner op school trouwens, haha. Ik maakte de kerstjurk nog wel af alleen, net precies voor kerst:

    MultiVroon: de jurk die het niet haalde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moh geestig! Ik dacht een moment dat je hem effectief een costuumpje gemaakt had ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof gedaan! Mijn schoonmama had voor mijn metekindje zoiets gekocht in h&m, maar dit is natuurlijk stukken leuker! beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig! Ik liet me even in de luren leggen en dichtte u al uren zwoegen en liters zweet toe. Maar de cameo deed het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zonder cameo had ik dit echt niet gedaan hoor. Te veel en te fijn werk!

      Verwijderen
  9. Stiekem toch jaloers op mensen met een cameo. Zooooo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb heel lang getwijfeld of ik hem zou kopen of niet. Nu heb ik hem sinds een paar weken, en ben al heel gelukkig ermee. Je kunt er zoveel mee!

      Verwijderen
  10. Geweldig! Jammer dat zo'n cameo zoveel kost! Want dit is weer een prachtig exemplaar van wat je er allemaal mee kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat een tof idee! comfortabel voor hem én stijlvol voor het volwassen oog!

    BeantwoordenVerwijderen