vrijdag 4 december 2015

Superhelden (Billie #2)

Ik zei het hier al, op een mooie dag reed ik naar huis met 3 zalige tricootjes die zouden dienen als voorpand voor evenveel Billie'kes voor Ernest. Vandaag is het de beurt aan nummer 2.

In een superleuke heldentricot, gecombineerd met donkergrijze, heel zachte tricot van bij Stof op Zolder, maakte ik nog eens de versie met ronde mouwen en ronde hals, maar dan wel een maatje groter dan de eerste. Ik hou gigantisch veel van dit shirtje, de heldentricot is simpelweg zalig leuk en deze maat past hem ook veel beter dan de vorige.




"Ernestje, waar zijn je oortjes?"

Uit de zonovergoten foto's is het natuurlijk al wel duidelijk dat de fotoshoot niet onlangs plaatsvond. Op 1 november vierden we de verjaardagen van onze beide kinders met hun respectievelijke peters, en bij het plannen van die datum had ik niet meteen een tuinfeest in gedachten. Wat een luxe was dat, zeg. Kinderen die buiten konden spelen, buiten aperitieven... Meer van dat, graag, al zullen we daarop nog wel een paar maanden moeten wachten.

Het tweede feestvarken kreeg natuurlijk ook een zelfgemaakte outfit aan, en toen ze bij elkaar zaten, besefte ik pas dat ik ze in hetzelfde kleurenpallet gestoken had. Extra fijn, voor de foto's!


Die twee blijven elkaar graag zien, daar zijn geen woorden voor.

Ook Lilith wil weten waar Ernestjes oren zijn...
en ook zingen van "klappen in de handjes" is hier telkens een groot succes.

Ik doe het weer, I know, jullie overladen met foto's, maar ik kan simpelweg niet kiezen.




Piepow loves Billie, dat mag duidelijk zijn! Stay tuned, er komen er nog...



O, enne, vandaag is de laatste dag waarop jullie nog lotjes kunnen kopen voor de derde veilingweek van Bloggers for Life. Er zijn deze week weer echte pareltjes te winnen! Ga zeker langs bij Liezewiezewoes of Khadetjes voor alle details, maar ik kan het toch niet laten om jullie ook hier nog eens de overzichtsfoto te tonen.



15 opmerkingen:

  1. Super mooi, zijn truitje!
    Wij vierden toevallig ook een duoverjaardagsfamiliefeest van onze twee meiden op 1 november ;-)
    Eigenlijk nog steeds niet koud hé, ik zette zojuist mijn was nog buiten, misschien zal ze vanavond nog niet 'in'droog zijn, maar toch zo goed als!
    En nee, geen overload, alleen maar feel good voor ons ook.
    Courage bij het verbeterwerk hé, ik heb nu enkele dagen weinig te doen, olé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wordt snoeziger en snoeziger... ♥ Ernest in zijn heldenoutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh zo mooi! Mooie billie! Ook mooie foto's, vooral diegene waar Ernest zijn oortjes zoekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie outfits en super leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie outfits en oh zo leuk dat ze ook mooi bij elkaar passen. De foto's zijn prachtig, mooi om die twee samen bezig te zien. Je mag trots zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooie stof! heel toffe versie van billie heb je gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! En zo'n leuke foto's van hun 2-tjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schattig, die twee! En had ik een peutertje, ik kocht die heldentricot ook. Heel tof en ook zalig gecombineerd met dat gele broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch, en zo leuk om te zien dat ze elkaar zo graag zien! Ideaal truitje voor een held als Ernest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n mooie foto's Tine. De outfits samen zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi! Leuke combinatie. De liefde tussen broer en zus spat van de foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n schattig ventje die Ernest <3
    En heel mooie Billie!!

    BeantwoordenVerwijderen