zondag 3 april 2016

Patroontest: Garden Party Dress

Patronen testen, ik blijf dat leuk vinden. Fijne patronen leren kennen vóór ze gelanceerd worden, dingen uitproberen, het gevoel hebben dat je meehelpt aan de ontwikkeling van zo'n nieuw patroon, ik word daar blij van. Nóg een patroontest, dus, in dit bericht.

Ann van Lieveke en Zus lanceerde half februari een oproep voor patroontesters voor een halterjurkpatroon. Ja!, zo dacht ik, want Lilith houdt heel erg van jurkjes met een blote rug. Blij was ik dus, alweer, toen ik geselecteerd bleek. Ik liet haar ook zelf haar stofje kiezen, en het beetje bling-bling in dit stofje maakte die keuze blijkbaar heel makkelijk.


Het patroon biedt een aantal variaties, waaronder keuze uit een haltersluiting of twee bandjes achteraan, een rimpelrok of een A-lijnrok, zakjes, een knopenpat, halterlinten met een contrastkleur,... Ik koos hier voor de haltersluiting en de A-lijnrok.



We genoten van de zon, vandaag, en ik maakte van de gelegenheid gebruik om mijn foto's, die ik binnen maakte, te vervangen door zonniger exemplaren, die perfect passen bij dit patroon. Lilith, die werd een beetje gek van de zon, en had de meeste fun ooit tijdens een fotoshoot.





Het patroon gaat van maat 2 jaar tot en met 10 jaar, en 
is te koop in de webshop van Lieveke en Zus. 
De prijs is 6,10 euro.


En natuurlijk was ik niet alleen om te testen. Hieronder zien jullie wie nog allemaal testte, de komende weken komen we allemaal aan bod tijdens de blogtour van Eryn's Garden Party Dress.

Eryn's dresses Garden Party Dress Digitaal patroon Lieveke en zus

23 opmerkingen:

  1. Een hele mooie versie en wat een schattige dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie versie en wat een schattige dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ! Nu de zon van de partij was inderdaad het moment om het jurkje aan te trekken en voor een fotoshoot. Hopelijk is de lente nu echt begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien krijg ik zoiets ook verkocht aan mijn dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie versie. Ze straalt en geniet. De eerste zonnestralen doen wonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijke meid in een mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi! Laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé, dat weertje van gisteren, perfect voor zo'n zomers jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't Is een versie die ik zelf nog niet maakte, halter met A-lijn. Heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk!! En hier ook foto's genomen in de eerste lentezon, net als enkele andere testers blijkbaar :-) je dochtertje staat er blog mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel zomers en tof, alsof het al juli is, jeuuuuij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, ik wil wel zo eentje voor mijzelf..

    BeantwoordenVerwijderen